Esraogey ben normalde çok üşüyen biri değilim 20 dereceyken tişörtle dururum evde bebeğimi de doğduğundan beri kolsuz zıbın üzerine uzun kollu sweatshirt ya da penye tulum şeklinde giydiriyorum. İnce müslin örtüyle kolları dışarda kalacak şekilde sarıyorum, uyurken örtüyorum üzerini daha kalın bir şeyle. Ama insan sıcağa alışınca üşüyo dün akşam kayınvalidemlerdeydik tişörtle gittim sıcaktı evleri 23 dereceydi. O bile o kadar fark etti ki bizim eve dönünce üşüdüm bi soğuk geldi 😃