renasdemir Kızlar merhaba 7 aylık bebeğime kabin boy bebek arabası almak istiyorum kullanıpta memnun olduğunuz markalar hangisi
wish0124 renasdemir Joie Brisk LX kullanıyorum, sürüşü vs çok iyi tek kötü yanı bir puset için fazla ağır bence ama o da kaliteli malzeme kullanıldığı için sanırım