Elmas16 idilumay01 ilk hamileliğimde 20 haftalık öğrendim oğlumu hep kız dendi isim bile koymuştuk 🙈 ayrıntılı ultrasona girince erkek olduğunu öğrendik
Sermec27 idilumay01 özelde devlet hiç yanılmadi ilk oğlumda 12+3 te erkek demişti devlet erkek çıktı üçüncü oğlumda 15 te erkek demişti devlet erkek çıktı
idilumay01 dilberhala1 Ay o nasıl oluyor nasıl anlamamışlar o kadar sürede ama erkekte çok çok yanılma oluyor bildiğim kadarıyla
dilberhala1 idilumay01 Haftamda sırf cinsiyet için bir daha gitmiştim sadece doktor %70 kız gibi demişti ansnsnajsjnsjaja 😂😂 sanırım kordonu gördüler hep erkek sandılar ama yalan yok çok dua ettim Allahım hayırlısı olsun sağlıklı olsun kız olsun diye 😂 şimdi 6 ay 20 günlük pamukkk gibi kızım var 🌸
Elmas16 idilumay01 doğudaydık o zamanlar devlet hastanesinde bakılmıştı özel yoktu bulunduğumuz yerde zaten ayrıntılı ultrason için de Van a gitmek zorunda kalmıştık orda öğrendik yoksa kız sanmaya devam edecektik 🙈