Minmini ymrasl isiliğe benziyor evet, ben duş aldırıp gül suyu sürerek iyileştirdim doktorumuzun önerisiyle
Ballilokmam11 ymrasl gul suyu sürün etkisini gösterir hemen benim kızım da aynısı olmuştu ne kadar giydirmesek de oluyir
ymrasl Minmini ben sağlık ocağına gıttım ılcedeyım çocuk doktoru yok burda ne bı krem ne de bı akıl verdiler bır tek bacağına baktılar ne yapmam lazım dedık kendi geçer dıyo
ymrasl Minii_baby günlük banyo yaptırıyorum sadece zıbın gıydırıyorum nasıl gıydırmem lazım çoğu zaman günde iki kere banyo yaptırıyorum
aybarssmom_ Evet isilik olmuş ben günde 2 kere yıkayarak ve gül suyu kullanarak kurtuldum. Her gün şampuan, vücut losyonu vs kullanmadım ama bir gün kullandım bir gün kullanmadım
ymrasl aybarssmom_ yıkıyorum her gün şampuan falan sürmüyorum hafta da bı kez lif sürüyorum serınlesın diye sade suyla yıkadığım da oluyo
betusum İsilik evet benim kızımda oldu olan bölgeleri terletmemeye çalıştım ve sık sık yıkadım zıbınına da sık sık değiştirdim 1 günde geçti