kahvekolik_anne Minmini valla hiç bi zaman bir deterjana sadık kalmadım 😃 her alışverişte farklı ürün alıyorum belki işe yarar diye
kahvekolik_anne Minmini teşekkür ederim yine ☺️ ben de aklıma gelen her yolu denedim bi çözüm bulamadım dedim acaba bende mi bi anormallik var 😃
_Goktugunannesi__ kahvekolik_anne Temizlik bezinizi makinede yıkayın birde suya ne koyuyorsunuz bende hep yerde siliyorum hiç yapış yapış olmadı suyuma da göz kararı sıvı el yıkama sabunu bazen de ek olarak çamaşır suyu katıyorum
kahvekolik_anne _Goktugunannesi__ elle silmiyorum vileda ve mopla siliyorum. Mopun bezini de her silme sonrası yıkıyorum
7278 kahvekolik_anne canım çünkü çok deterjan koyuyosundur köpürmüş görüntğ istiyosan azıcık azıcık dök boş leğene üstüne sıcak su çek köpürür azıcık bile olsa
kahvekolik_anne kaderbilge valla bilmiyorum sürekli deterjanı da değiştiriyorum farklı farklı kullanıyorum ama hepsinde aynı oldu