Kızlar var mı aranızda sabır taşıyla emzirmeyi sonlandıran ?
17 aylık oğlum gece gündüz sürekli meme emen bir bebek o kada düşkün ki görenler böyle çocuk gormedik diyolar. Ben iki yaşına kadar emzirmeyi düşünuyordum fakat kendi çocuk doktorumuzda kesmem gerektigini artık sabaha kadar deliksiz uyumasi gerektiğini söyledi. Saat başı emmeye kalkıyordu. Günduz memeye güvenip doğru düzgün bir şeyler yemiyordu. Kendi sağlık problemlerimde var ilaç kullanmam gerekiyor. Neyse iki haftadır sürekli konuyorum azaltmaya çalıştım ama bana mısın demedi son çare sabır tasini duymustum önceden sabah onu sürdüm ve bebeğim sabah 7 den beri emmiyor. İlk gördü meme hasta olmuş sütümüz bitmiş dedim üzüldü baktı öyle öptü beni kapattı daha sonra tekrar açmaya başladı bu sefer emmeye yeltendi yavrum ama tadından olsa gerek hemen geri çekti. Öglen uykusuna zor geçti emerek uyuyordu çünkü. Bu saattir oyalıyorum sürekli açacak emecek olmadı. Fakat gece sizde yine sürüp gündüz tam kesmişken geceyi de mi kessem ? Yoksa bir müddet daha gece emse mı bilemedim? Bir de tam olarak kaç gün sürmem gerekiyor bu sabır tasini? Gogsumu boşlatmam mı gerekiyor ?