Kızlar doğumdan 10 ay sonra regl oldum bebeğim şuan 1 yaşında ve ben bu 2 ayda sürekli adet gördüm diyebilirim. Ayın 25inde regl oldum 1inde bittim bugün tekrar oldum sabahtan beri geliyo devamlı olarak. Hastaneye gitcem haftaya randevum var merak ettiğim şuki bu şikayetle gidip ne gibi sonuçlar aldınız ne dediler yani??