Selam kızlar.. bebeğim perşembe sünnet oldu. 2 gündür de poposu pişikti dünden beri beyazlıklar var nokta nokta. Dün gece sürekli kıvrandı durdu sabaha kadar yatamadı. Sabah poposuna dokundum o beyazlıklar pütür pütür. Doktorumuza yazdım mantar enfeksiyonu olmuş dedi. Bunu yaşayan varmı neden olur acaba? İlk defa basımıza geldi. Acı falan yaparmı yoksa kaşıntıdanmı yatamadı bebeğim ?