Mygirlmybaby 27 aydan bildiriyorum delirmemek için kendimi zor tutuyorum.🤦♀️ inat,hırçınlık,sürekli bişeyler isteme, parkta başkalarında görüdğü herşeyi istemek alıyorum aynısını kendindeki hoşuna gitmiyor. Sabır sabır diye diye hergğn baş ağrısı çekiyorım. Bazen saçlarımı bile yoluyorum ve duvara yumruk atmışlığımda oldu😔 eşim yoğun çalışıyor kimsem de yok o yüzden desteksizlik bazen beni çok zorlıyor.Ama büyüdü de gelip gelip annecim diyip yanaklarımı sevip öpüyor. Üzülmeme dayanamıyor hemen gelip sarılıyor🥲 işte o zaman kızdığım günler için vicdan azabından mahvoluyorum. Bazen uyuttuğumda oğlumu izliyorum ve onu zerre kadar bile olsa üzmüş olma ihtimali beni ağlatıyor. Ne bileyim büyümek sancılı ama bi insan büyütmek sancıdan da öte 🥹