Zehra95 daha ne kadar besleyebilirim bilmiyorum bir gece inat ettim 2 saatte bir beslemeye calistim tok oldugu icin biberonu kabul etmedi her zamanki saatlerinde verdim sonraki gun 3 saatte bir beslemeyi denedim bu sefer icti mamalarini ama gece yine cis yapmadi, mama miktarini arttirdim bu sefer de her zaman ictigi kadar icti fazla yaptigim kismi icmedi acaba diyorum gece terliyor bu yuzden mi yapmiyor su kaybindan?