sedaaa25 Bebeğim 7 aylık 7800 kilosu sağlık ocağındaki hemşire normal değil kilosu biraz az dedi sizce azmı kilosu biraz kafaya taktım bende açıkçası
[silindi] sedaaa25 saçmalamış benim kızım 9 aylık 7890 falan çıktı bize az dediler size nasıl az diyorlar sağlık ocağını takmayın doktor ne diyor
cnsuuozzgen sedaaa25 kilo sağlık demek değil ki zayıf olup çok sağlıklı olan insanlar var 7 aylık bir bebek hareketli bir bebek demek aslında kilosu bence gayet iyi telaş etmeyin içinizi ferah tutun 🙏🏻
Blueberry0 sedaaa25 7 aylığız geçen ay 9300 dü. Yarın gidicez bizde doktora. geçen ay da bize fazla dediler
Happybaby06 sedaaa25 doğduğu kilo önemli yaşına geldiğinde 3 katına çıkması gerekiyor 6 aylıkken de 2 katına yani benim bildiğim bu
arven2024 Blueberry0 benim kızımda 7 aylık 9.5 kilo doktor biraz fazla dedi ama anne sütü ve ek gıda alıyor babamızda iri genetik ozaman dedi doktor
aysebb sedaaa25 Gayet iyi. Benim kızım 9 aylıkken 8 kiloydu daha 2 hafta önce hem ebe hemde doktorumuz gayet normal dedi. Ne olacakmış yani daha 😊
sedaaa25 aysebb bilemedim işte fazla pimpirikliyim heralde geceleri falan düşünmeye başladım azmı yediriyorum diye
Elizay sedaaa25 Bence çok zayıf değil belki 200 300 gr eksiği vardır o da bişey değil. 7 ay 3 haftalık bebeğim 3 hafta önce 9.300 dü. Gelişimi çok iyi ne fazla ne eksik dediler