Kızlar oğlum 4 ay 23 günlük 2.ayından itibaren emmeyi reddiyor ama sadece emmeyi de değil kaşık biberon şırınga çeşit çeşit biberon 2.5 aydır 1 kilo anca aldı her yolu denedim uyuturken emziriyorum onda da yeterli beslenmiyor genel kilosu iyi olduğu içinde doktorlar çok takmıyor valla ne yapıcam geçici mi 2.5 ay oldu