2prensannesi_06 ayn6 bisiklet bizde de var, kızım su an 21 aylık, hala kendi süremiyor, ayakları yetişmiyor, ama bizim sürmemizden memnun, 7 aylık bebek daha tam dik oturamayacağı için bunun içinde düzgün duramaz, oturma alanında desteklemek gerekir, biraz daha büyüyünce sevecektir