Kızlar merhaba kızım 2 yaşında yaklaşık 4 gündür böyle yemek yemek istediğini söylüyor veriyorum bir kaşığı yutuyor geri kalan hepsini çiğneyip tükürüyor kesinlikle zorlamıyorum kendisi acıktığını söyleyip istiyor ama yemiyor sürekli tükürüyor aç bekliyor geçici bir süreç mi yoksa doktora götürmem gerekir mi ? Tavsiye ve tecrübelerinize ihtiyacım var