Kızlar oğlum 24 ağustosta bir yaşını dolduracak 28 haftalık hamileyim korunmamıza rağmen plansız bir şekilde oldu. Gebeliklerim aşırııı zor geçiyor doğuma kadar ağzımda acı bir sıvı salgılanıyor ve onu yutamıyorum atıyorum evde kavanoz dışarda poşetle dolaşıyorum doğuma kadar ve doğuma kadar ilaç kullanıyorum aşırı bulantım oluyor ağlaya ağlaya zorla bir şeyler yemeye çalışıyorum. İlk gebeliğimde doğum olsa da bu hastalık halinden kurtulsam diyordum bunda hem istiyorum doğumun gelmesini hem iki küçük bebekle ne yapacam diye çok korkuyorum. Var mı benim gibi olanlar nasıl yapıyorsunuz, çok uzun oldu ama tavsiyelerinize ihtiyacım var. İlk oğlum çok zor bir bebek uykusu yemesi sorun hala gece defalarca uyanır mızmız huzursuz bir bebek😓😓😓