zehra15 18.ay kontrolünde ağızdan ilaç icirildi yaklasik 15 20 dakika sonra kustu bu gibi durumu yasayan oldu mu ilaç yeniden veriliyor mu ? Doktoru aradım da mesai bitimine denk geldi açmadı telefonu inşallah tekrarlanmaz aşı