br0 yeni çıktı iki gün oldu beş ay 10 günlükken şuan 5 ay13 günlüğüz valla bziim 15 gün falan sürdü ya baya erken başladı sürekli eli ağzında salyası arttı ağzınınsürekli omzuma sürttü memede ağlama uykuda ağlayarak uyanmaydı belirtiler mızmızlık geldi iki gün önce bi baktı elime tırtık tırtık geliyo aaa baktım ucu🥹❤️ iki gündür sanki daha rahat dün mesala iyi uyudu üçkez uyandı jeli sürüyorum ama yatmadan hala kaşınıyor sanırsam yanındakide gelir