Gamze-t evet çok fazla kaka birikiyor ve köpüklü bir şekilde çıkıyordu ne kadar gazını çıkarsa da yetmiyordu 4 kez falan lavmanla yaptırdık çünkü çarem kalmıyordu bebeğim çatlayacak gibi ağlıyordu 3.aya girince yavaş yavaş düzeldi kendine hiç bir damla fayda etmedi maalesef