Kafayı yemek üzereyimmm !! Eylülde 2 yaşına girecek ve yemek pek fazla yemiyor sürekli meme emmek istiyor , uykuyada memede geçiyor gecede en az 2 defa kalkıyor . Şimdi meme destekli uykuyu kesmek istiyorum ama nasıl ilerleyexğim kabul etmiyor kendini çok yıpratıyor ve sürekli ağlıyor o zaman . Eğer oyuna dalarsa 6 saat meme emmediğide oluyor.herkes faeklı birşry söylüyor artık resmen bunaldım .