gizemaktass 11 aylık bebeğim baybay,alkış, bir bir söylücem seni yapıyor,uçak geliyo yapıyo ,baba,anne,dede,mama,karpuz ve benim tekrar ettigim bütün kelimeleri söylemeye çalışıyor gel gel yapıyo git diyo gezdik diyo park diyo .koltuğa tutunarak ayakta duruyo sürünüyo emekleme yürüme yok henüz