Tomris-Hatun Aminehumamoms canim granit demek kaplama demek hic bir granit saglikli olmaz ben celik yada demir dokum kullaniyorum
antropologanne Aminehumamoms Hiçbir granit saglikli degil malesef. Ben döküm kullaniyorum. Hem cok gec sogutuyor yaptigin yemegi hemde bence daha lezzetli oluyor.
Aminehumamoms Tomris-Hatun bende hem çelik hem döküm kullanıyorum ama pilav için granit almak istiyorum döküm kullanımı kolay olmuyor pek temizliği bakımı vs diye bu karacanın yeni çıkan swis serisi varmış onlae kaplama değil galiba seramik iyimi oluyor biliyormusun
antropologanne Aminehumamoms Tüm pilavlarimi onda yapiyorum 😂 Kaynanam hediye etmisti ilk, sonra cok begendim normal sulu yemekler icinde aldim bi tane. Özellikle pilav cok güzel oluyor. Kisin mesela gec soguttugu icin epey kolaylik sagliyor.
Gryffindor Malesef sağlıklı granit diye bir şey yok. Döküm ve çelik kullanıyorum. Aslında çelik tencerede pilav çok güzel oluyor. Kuralı var ona uyunca yapışmıyor.