Demetxx Merhaba arkadaşlar bebeğim 35 günlük hala kaka yaparken kendini çok sıkıyor ve uykudan uyanıyor çok ciddi bir gaz problemimiz yok, kabız da değil bu durumda olanlar var mı acaba ne zaman düzeliyor bu durum