Leylaa_ 25 haftalık hamileyim . Bu hafta çatı tarafında ağrı var oturup kalkınca yatarken ayakta fazla durunca yürümekte zorlanıyorum . Normal mi acaba . Diğer tarafta bu tür konulara cevap veren yok yeni doğum yapan biliyordur belki
dilberhala1 Leylaa_ Bende çatı ağrısı 35 ten sonra başlamıştı çatı muayenesinden sonra Bebek büyüdükçe baskı yapıyor normal ama doktorunuzada bir danışın bence. Bebeğin pozisyonu nasıl baş geliş değilse eğer ayaklarıyla ittirip baskıda yapıyor olabilir
dilberhala1 Leylaa_ Ama normal baskı yaptıkça çatı kemikleri açılıyor o da maaleseff ki zorluyor işte. Ama başka sıkıntınız olursa bu baskıyla beraber cumayı beklemeyin doktora başvurun. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallaahhh su gibi doğumunuz olsunnnn up uslu sizi zorlamayan bir bebişiniz olur inşallaahh 🌸🌸🌸