Prensescik bende psikolojik olarak çok yıpranmıştım en son çare ameliyat oldum sağlığımda çok şükür bir problemim yok mide yanmam var ameliyat olmadan öncede vardı 🙄 sadece yiyerek mutlu olan insanlar olduğumuz için bir buruk oluyoruz eskisi gibi yiyip içemiyorsun beynin istiyor miden kabul etmiyor bu sadece beni mutsuz ediyor ☺️ Ben hep halsiz biriydim ameliyatlı birlikte bu biraz daha arttı vitamin eksikliği filan ister istemez oluyor ☺️