-Cansu52 Malesef hem dil bağı hem dudak bağı ameliyatımız var persembe günü kızım 7.5 aylık çok küçük bi ilken dedi doktor ama içim yine de huzursuz tecrübe sahibi daha önce yaptıran anneler varsa süreci paylaşabilir misiniz acaba
imaddesi -Cansu52 bizde yarın anestezi ile görüşeceğiz. Kan sonuçlarına göre. Dil bağı varmış bebeğimde, 2 aylık. Süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum ama kan alırken çok ağlattılar😔
nimetbatu -Cansu52 benimde bebeğimde dil bağı vardı 4 5 günlükken mi ne yaptırdık çocuk cerrahisine özele biraz ağladı huzursuzdu krem vardı onu sürdük çok bişey olmadı ya
hazall3 -Cansu52 doğduktan sonraki gün farkedildi dil bağı 5 dk içinde dr halletti hiç bir sıkıntı yaşamadık
gulsene1998 -Cansu52 imaddesi Bebeğim 2 aylıkken dil bağı kesildi canlı canlı yaptı doktor biraz ağladı kucağıma alınca sakinlrşti ve ameliyat ortamında yapıldı plastik cerrahi yaptı
imaddesi gulsene1998 benimki de 2 aylık ve anestezi ile olacağını söylediler. Dikiş falan atılıyor mu, sonrasında bişey yapmak gerekiyor mu
imaddesi -Cansu52 aa baya yüksekmiş. Ben özel hastane tercih etmiyorum, bulunduğum şehir küçük ve sakin o yüzden devlet hastanesi yetiyor. Deevket veya özel inşallah kolaylıkla atlatırız bu süreci🤲🏼
-Cansu52 hazall3 bizimde doğumdan hemen sonra odaya geçince doktor kontrol etti ama kesilmesi lazım cerrahi görsün dedi kendi kesmedi
gulsene1998 imaddesi bizim doktor sanki fazla kestiğini düşünüp bir dikiş atmak istedi ama beceremedi yani oğlum bırakmadı öyle iyileşti bir iki günde
hazall3 -Cansu52 özel hastaneydi ameliyathane çocuk doktoru yaptı bizde arada kaldık kendi dr sorduk çok basit yaptırabilirsiniz diyince o an yapıldı ama ben görmedim yanımdan götürdüler