Bugün kızımı aşıya götürdüm saglik ocağına ama dün geceden beri halsiz hissediyorum gece hararet basıyordu sabah kahvaltı yapmama rağmen başım dönüyordu çarpıntı oluyordu gitmişken tansiyonum bakarmisiniz dedim 21 yaşındayım zayıfım büyük tansiyon 14.7 çıktı hemşire tansiyonun çok yüksek yaşına göre dedi dün biraz tuz tükettim ama çok değil ondan mı acaba doktor da kardiyoloji ye görün tansiyon takibini yapsınlar dedi ama benim sürekli kalktığımda başım dönüyor normal zamanda da çarpıntı olur halsizleşirim hemen düşecek gibi olurum neden acaba