esin_u her okulun sistemi farklıdır. Kimi okul 2 Eylül’de pazartesi direkt açar. Kimi okul pazartesi kurul toplantısı yapar. Doğru olan da aslında budur. Öğretmen gider gitmez çocuklarla baş başa kalıyor, hazırlık yapamıyor çocuklar için. Benim okulum mesela pazartesi kurul yapar, sınıflarımızı belirler. Salı çarşamba zümre toplantımızı yapar sınıflarımızı hazır hale getiririz. Perşembe cuma öğrenciler birer saat gelir giderler.
Bunu öğrenmek için okulun arayıp sormanız gerek. Liste vs konusunu da öğretmen size iletir