havva2626 LadyGaddar Aşırı zor anne olmak, ben böyle bilmiyordum. Eşimin işten gelmesini dört gözle bekliyorum, saatleri sayıyorum resmen, sağlık sorunlarımda psikolojik sorunlarım çıkmaya başladı. 😞
LadyGaddar havva2626 Gerçekten çok zor ,ne tesadüf bende 4 gözle eşimi bekliyorum🙈 inşallah senin kolay geçer , daha bebegin küçük kendini bukadar harap etme
havva2626 LadyGaddar Kucak istiyor hep, taşıması çok zorlaştı artık, birde eski rutinlerimi falan özlüyorum, uykularımı, şöyle kesintisiz 8 saat uyumak istiyorum.