sevilcn Lavabonun içine atmayı sevmiyorum zaten yemek yaparken hep bir yandan da tezgahı toparlarim kenara koyuyorum sonra çöpe atıp tezgahı filan siliyorum bulaşıkları kaldırıp elimi yıkayıp yemek yapmaya devam ediyorum
ravzanurr sevilcn işte bende oyuzden sevmiyorum biyandan yaparken bı yandan topladığımız için lavabo içine çöp olmuyor malesef