Arkadaşlar herkese merhaba ben parex’in mopunu kullanıyorum evimi de bingo’nun mutlu yuvam temizleyicisi ile temizliyorum ondan önce de lavantalı bir temizleyicim vardı yani sürekli yer silme deterjanı kullanıyorum bazen içerisinde çamaşır suyu da katıyorum ancak bu aralar evi sildikten sonra kötü bir koku kalıyor yani deterjanın kokusu değil de daha böyle nasıl anlatsam ilginç değişik bir koku kalıyor sanki böyle pis,çiğ bir koku kalıyor önce çamaşır suyundan olduğunu düşündüm çamaşır suyunu katmayı kestim ama sadece yer silme deterjanı ile silince de aynı koku kalıyor mop bezini de hiç pis bırakmam sürekli makineye atarım sizde de oluyor mu çözümünüz var mı