Nurci 2 saatte 1 mutlaka besle. Birkaç zaman yediklerine dikkat et. Uyandiginda gazi varsa çıkar öyle emzir istersen. Mesela emzirdin diyelim. Kucağında dik tutarak gazini çıkarmaya çalış. Bebeklerin hiç gazi bitmez. Gece onu daha çok tutuyordur dediğin gibi. Allah yardımcın olsun kardeşim. Ama geçiyor bu günler. Sen bolca öp öp kokla. Sana yemin ederim ben de çok çektim ama ne ara iki yaşına geldi bebeğimi Bilmiyorum. 🤦🏻♀️