gamzeakinn00 21 aylıkken bıraktırdım yani daha 3 haftaya girdik sanırım bende sabır taşı aldım ama nedense elim varmadı yapmaya öyle emdi emdikten sonra bidaha istedi bende nar ekşisi sürdüm bak hasta olmuş dedim bi kaç kere istedi öyle yaptım peçete ile sildi ağzına aldı öğ dedi bıraktı 2 gece çok ağladı o ağladı bende ağladım şu sıra istemiyor bazen aklına meme falan diyor ama bizim iştahta pek yok istemiyor bişi yemek