fatma_erva soğansız olduğu için de çok lezzetli olmayabilir 😬 musakka , imam bayıldı , karnıyarık yapacaksanız eğer kızartıp sonrasında fırınlama yapmanız gerekiyor.
Yemeği olacaksa da soğan salça kavurup patlıcanı eklerseniz daha lezzetli olur. Ben şu halini de çok seviyorum
Soğanı , biberi kavurup patlıcanı ekliyorum onlar da kavrulunca domates ekliyorum bir güzel pişiyor.
Su koymuyorum,kendi suyuyla pişiyor. en son da üzerine maydanoz serpiyorum. Çok lezzetli oluyor.
Közleyip yapınca da çok güzel oluyor
Aynı işlemi patlıcanı közleyip ekleyince