Sabahtandr anlamlandıramadığım bir kaşıntı var heryerimde. Öncesinde boyun ve çene çevremde çıkan sivilce ve kızarıklıklar vardı. Bugün sabahtan beri, önce sezaryen dikiş yerlerimin, dizlerimin üst tarafının fln kaşındığını farkettim. 1saattir kollarım, boynumun alt tarafı fln tatlı tatlı kaşınıyor, kendimi durduramıyorum. Hiç alerjik bir durum yaşamadım şu ana kadar.
Sebep ne olabilir, kaşıntıya neler iyi gelir, önerilere açığım. Help plase