sudess Şuan philips avent kullanıyoruz 3 numara emziği ama bebeğim biraz çekip yorulup bırakıyor lansinoh kullananlar daha mı rahat çekimi önerir misiniz
Show_must_go_on sudess Avent almıştım ser olarak kızım hiç tutmadı lansinoha döndğm çok rahat içmişti
Show_must_go_on sudess Hepsini kullandım ben kızımda çok oldu bırakalı mamayı ☺️ ama en uzun 2 numarayı kullandı 3 numara çok hızlı aktı 1 numara yoruyorsu 2 numara çok daha iyi 3’e geçmem gereken dönemde bile 2 kullandı
Minmini sudess şöyle ben yenidoğandan beri emzik ucunu hiç değiştirmedim akış olarak natural wave yavaş akış kullanıyorum. Değiştirmeme sebebim memenin standart olması çocuk iki yaşına kadar aynı memeyi emiyor mantığı ile. 13 aylık💐