Kizlar merhaba,
Bebegim 5.5 aylik. Ek gida tadim donemindeyiz. Dun havuc tadimi yapti. Havuc sonrasi kolunda minik minik kizariklik oldu. Doktora ek gida alerjisini nasil anlarim diye sormustum. O da tum vucudunda olmasi gerekiyor demisti. Tum vucudunda yok ama kollarinda biraz var minik noktalar. Kafam karisti ek gida alerjisi oldugu zaman sizin bebeklerinizde ne gibi belirtiler oldu, tum vucut mu kizardi?