Oğlum bugün durduk yere nefes almadan katıla katıla ağladı sakinleştirdim emzirdim ve bir baktım ki yüzü ve vücudunda kızarıklık oldu bu durumu oldu 3 defadır yaşıyorum 1.si 2. Ay aşısı oldu çok ağladı kızarıklık oldu aşıdan olabilir dedik 2. Si dün burnunu temizlerken çok ağladı ondan sonra da kızardı şimdi durduk yere ağladı kızarmaya başladı bu kızarması aşırı ağlamasından sonra oluyor var mı bu durumu yaşayan anneler??