Merhabalar. Bebeğim 6 aylık ek gıda formul mama olarak ilerliyoruz. Gün içinde kahvaltı ve öğlende çorba olarak ilerliyoruz. Ancak birkaç gündür geceleri inanılmaz çığlık çığlığa(açlık ağlaması) uyanıyor gecede iki kez besleniyor gün içinde az mı veriyorum ek gıda sizce?Yetmiyor mu bebeğime yoksa iki kere bu denli aç uyanması normal mi? Formul mamada 150,160içiyordur. Diş ihtinali hep aklımda ancak dişini çıkardı ve diş dönemi çok iştahsızdı o yüzden o ihtimal düşük. Nasıl beslemeliyim yanlış birşey mi yapıyorum yoksa herşey normal mi