kizimdakizim Selamm.. kızımın Ekim de d.gunu var.bir türlü bebek mevlidi yapamadım içimde kaldı.dua okunsun istiyorum acaba d.gunu ile beraber mevlidde yapsam saçma mi olur sizce?ikisi birden aradan çıksa diyorum.
mervebb kizimdakizim niye saçma olsun icinde kalmis bidahada buyuk ihtimal araya biseyler girer ve yapamazsin icindeb nasil geciyorsa öyle yapmalisin
Ogulluana kizimdakizim mevlide ve doğum gününe aynı kişileri mi çağıracaksın. Doğum günü daha özel olmalı bence ayrı yap
kizimdakizim mervebb evet sormayın bir türlü kısmet olmadı ama yapmadan da rahat edemiyorum.kizim çok hareketli, hazırlık yapmak etmek zor en azından ikisi bir arada çıksın istedim.evde yapacağım zaten öyle çok kalabalık olmayacak.hazir hoca da çağırıp adına dualar okunsun istiyorum.
kizimdakizim Ogulluana evde yapmayı planlıyorum öyle çok kalabalık değil çevremiz zaten.benim kız çok hareketli ve tekrar tekrar hazırlık yapmam çok zor olacak.kendi ailem ve bir kaç arkadaşım olacak.maksat kızımın adına dua okunsun.
mervebb kizimdakizim bence yapın şöyle yadabilirsiniz mevlut okunur sonra pastasi gelir kutlarsiniz odasi varsa suslersiniz oraya gecer pastanizi orda ufletisiniz
kizimdakizim mervebb yani sonuçta d.gunu diye abarti bir durum olmayacak sadece pasta uflenecek.bi yarım saatte hoca dua okur, dediğiniz gibi sonrasında da pastasını keseriz, tabaklar hazırlanır yenir diye düşündüm ben de.