karbeyaz menenjit aşısını dün yaptırdık 2.100 tl ödeme yaptık ilk dozumuz 13 aylık olduğu için A grubunu tek doz olarak yaptı doktor B grubu aşılarına da 2 ay sonra başlayacağız 2 ay arayla olacak şekilde
Bildiğim kadarıyla 1 yaş altı bebeklerde A grubu tek doz olmuyor biz o yüzden bir yaşı beklemiştik