nnakturk bende aynı şekilde kafama çok takıyordum. Yaşına girmişti yürümemişti. Sonra bi baktık 14 aylıkken yürüdü. Şuan yerinde durmuyor. Zamanı var muhtemelen bi günde öğrenecek . Mesela kitap okuyorum oyuncaklarında işte bu ağzı bu burnu diye söylüyorum 2 hafta falan böyle oynamıştım şimdi sorunca bazılarını biliyor bazılarını dinlemiyor. Kafanızı takmayın 2 yaşına kadar zamanı vardır. Ama siz destekleyin yükselen zeka nın sesli kitaplarını alabilirsiniz çok eğleniyorlar ona bakarken.