nnakturk
Şöyle canım 1 yaşında 2,3 kelime yeterlidir ama 7,8 kelime söyleyen bebekte vardır
Minimum beklenen sayılardan ibaret yani
Bu kötü bir şey değil erkenden önlem almak lazım
2 yaşında bir şekilde konuşur diyenler de olucak ama her türlü geç kalınıyor
Kelime telaffuzunda sıkıntı olabilir gibi
Öylece beklemektense neler yapabiliriz denemek lazım