Hanımlar merhaba adetim 6 gün gecikti. Normalde gecikme yaşarım ama max 3 gün. Dünden önceki gün test yaptım negatif çıktı. Bugün kahverengi lekelenmem var. Hafifte karnımda sancım var. Adet başlangıcı mıdır acaba? Aynı ve benzeri durumu yaşayanlar bilgilendirirse çok sevinirim…