HamzaninAnesi Bebeğim iki aylık ve iki gündür arkasını yeşil yapıyor sütümü veriyorum bir de Aptamil veriyorum
Mom567 HamzaninAnesi bende okumuştum ya alerjisi var ya da anne sütünü ya da mamayı fazla alıyor , bizim ki alerjiden yeşil kaka oluyor yumurta yiyemiyoruz yasak 🚫
Annelik9292 HamzaninAnesi benim bebeğim de bir aylık kakasının tamamı değil fakat yeşilde var kaka sında ben gazdan dolayı öyle olduğunu düşünüyorum.
eslem123 HamzaninAnesi benim ki de öyle canım doktor ateş kusma olursa getir dedi demek ki o kadar önemli değil Arada olur
Mom567 HamzaninAnesi bizim geçen gün haşlama yumurta yedim hep yumurta yeyğnce oluyor jel kıvamında yemyeşil kaka yaptı yumurta kesinlikle yasak şuan yiyemiyoruz malesef
Annelik9292 HamzaninAnesi hayır fıtıl kullanmıyorum gaz damlaları var kullanıyorum şuana kadar üç tane denedik olumlu sonuç alamadım daha.bakalım başka bir tane deneyecem