AviL06 merhaba oğlum 19 bucuk aylık, genel olarak bebekliğinden beri her gün sabah ve akşam olmak üzere en az iki kez dışarı çıkarız. Sabahları ben çıkartıyorum kahvaltı edip parka gidiyoruz. Bazen kum ve arkadaşlarıyla oynuyor. Bazen parkta ki oyuncaklarıyla. Bazende sadece izlemekle yetiniyor :) sonrasında akşam babasıyla araba sürmeye bayılıyor o şekilde de yine parka sahile falan gidiypruz. Enerji atması için gerekli olduğunu düşünüyorum. Ev işlerine bende dahil ediyorum. Özellikle çamaşır makinesine çamaşırları atmayı ve çıkarmayı çoook seviyor. Ordan da kurutma makinesine taşıyor falan. Globber scotter almıstık. Buaralar gözdesi. Aşırı hoşuna gidiyor dışarıda sürmek. Genel olarakta lego duplo,hotwels falan oynuyoruz. Dün mesela masasının bi tarafına un-kakao ve suyla karıstırıp çamur yaptım. Diğer tarafınada organik kullandığım deterjan ve su koydum. Araba kedi oyuncaklarını çamura batırdık temizledik falan. Market arabası var mesela onu sürüp mutfağa alılveriş yapmaya geliyor. Sebze veriyorum yerleştiriyor. Parasını ödüyor. Üstüne fiş istiyor. Sonrasında teşekkür edip kolay gelsin diyor çok gülüyoruz😅😅😅😅