Merhaba kızlar. Kızım 28 aylık ve bugün tuvalet egitiminin 3. günündeyiz. O ilk 2 gün sürekli altına yapan kızım 3. Gün sihirli değnek değmiş gibi yapmıyor. Başladığım andan bu yana gece çişini tutuyo islatmiyor kuru kalkıyoruz ve sabah uyanır uyanmaz hemen çise gdiyoruz. Sabah güzel yaptı. Ancak saat öğlen oldu bir daha asla yapmadi. Sürekli götürüyorum oyun haline döktük sürekli konusuyor ,anlatiyorum ve soruyorum anne yok diyip duruyor. Uzun saatler tutmasida çok üzüyor beni. Sizce bu durum normal ilerleyen bir durum mu? Yani başarılı mı ilerliyoruz. Birkaç güne artk kendisi anne cisim geldi diyecek mi? Tecrübeli anneler ltfen yorumlarınızı bekliyorum :(🙏🙏