CansuAlmila ben hamileyken sağlık ocağındaki ebe aynen şu cümleyi kurmuştu “ doğumdan sonra 2 yaşına kadar her ay takibini ve aşısını yapıcaz, bazı anneler biz ararız diye bekliyor ama kendi çocuğunun takibini unutan veya umursamayan çok kadın var. Mecburiyetten arıyoruz yani” demişti. Ve ben her ay onlar aramadan gidiyorum gününde ve ertesi aya tarih veriyor şu gün gel diye. Yani kusura bakmayın da günde kaç tane bebek geliyor bakıyorlar. Benim bebeğimin randevu gününü aşısını ben takip etmiyorsam onlar aramadı diye de kızamam. Siz de bi zahmet davetiye beklemeyin.