tazeanne96 kerpede yazlığımız var. Şu an kerpe denizi çok güzel. Yalnız kerpenin halk plajı değil de biraz yürüyünce yazlıkçıların kullandığı plaj var orayı kullanırsanız daha tenha oluyor. Kerpe plajı da güzeldir. Kumcağız çok güzel. İki plajın da denizi sığ ve temiz dalgasız çocuklar için ideal. Biraz daha derin deniz derseniz kapri ve az ilerisinde midye koyu var çok güzeldir. Kovanağzı taş dolu bu sene tavsiye etmiyorum. Sarısu güzel ama çok kalabalık. Cebeci de inanılmaz kalabalık 90lardan kalma lunaparkı da var :)