Öncelikle izleyin. Genelde aynı saatlerde kakayı yapıyorlar. Mesela benim oğlum hep uyandıktan 10-15 dk sonra kaka yapıyor.
Her 10 dk da bir çişin var mı diyerek sorun ve yapmasa da tuvalete götürün.
Seyyar bir lazımlık almıştım ben. Görebileceği bir yere koydum. Arada oturmak istiyorlar, böyle böyle alışıyor.
Karar verdikten sonra 1 kere bile bağlamayın. Nasılsa bağlayacak diye düşünür
Bi de asla gerilmeyin. Sizi gördükçe de yapamaz.
Bi de tuvalet konusu içeren videolar izlesin. Kukuli- bay bay beze gibi.
Bu bir süreç. Geceleri altına yapmaması zaten hazır olduğunu gösteriyor. Siz hazırsanız o da hazır olacaktır bir süre sonra. Kolay gelsin 😊