annekadin21 evet ve uykusuz kaldıkça ağlıyor sebepsiz yere kucağıma alıp balkona vs çıkarıyorum evi gezdiriyorum sakinleşince yine uyutmaya çalışıyorum , yok derin uykuya geçemiyor günde bi defa dışarı kısa geziler yaparım eve gelince akşam 7,8 den 12 lere kadar yine aynı şekilde direnir bu yeni huyu oldu ve ben artık çok yoruldum yyumadığı her an ya memede ya kucak ya ayakta asla başka yerde susmuyo napıcam şaşırdım